Gazdátlanul Mexikóban 2.
/i> epizódjában. Ez az egész családnak szóló komédia tele van töméntelen mókával. Kölyökkutyák zűrzavara borítja fel az újonnan egybekelt Papi és Chloe életét, midőn a lármás, csíntalan kölykök egyik problémát okozzák a másik után. Amikor azonban ember-tulajdonosaik bajba kerülnek, a kis kutyakölykök mindent megtesznek a megmentésükért - mert a család jóban-rosszban összetart. Így aztán Papi, Chloe és a kölykök hősies kalandba bocsátkoznak, ismét bizonyítják, hogy a nagy hősök kis csomagokban jönnek. Ez a szívmelengető mese arról szól, mit jelent a család, a barátság és a lojalitás, a filmben olyan sztárok szerepelnek, mint például George Lopez (Papi hangja), ez egy különleges szórakozás, ötödik alkalommal.