Menekülés a Boszorkány hegyre
Egy jármű a levegőbe emelkedik... a fogas életre kel és a seriffre támad... a vadállatok pedig kezes báránnyá szelídülnek az árván maradt testvérpár, Tony és Tia Malone szavára a Disney fantasztikus filmjében. Képességeik láttán a gonosz milliomos, Aristotle Bolt (Ray Milland) a villájába csalja őket, hogy kihasználhassa erejüket. Menekülés közben megismerkednek egy barátságos vándorral (Eddie Albert), és elkezdik felderíteni, honnan származhatnak. Hamarosan azonban mindhárman menekülni kénytelenek, miután a városiak boszorkánysággal vádolják meg a gyerekeket... ám ekkor fura dolog történik! Valaki, aki még náluk is nagyobb erővel rendelkezik, hihetetlen, varázslatos világba kalauzolja el a srácokat – és velük együtt a nézőket is. Dohánytermék-megjelenítést tartalmaz.