Mickey egér – Volt egyszer egy karácsony
Mickey és barátai összegyűlnek, hogy hallhassunk három varázslatos és szívmelengető karácsonyi mesét, ami egy igazi Disney klasszikus lesz! Mickey, Minnie és híres barátaik, Goofy, Donald, Daisy, és Pluto találkoznak, hogy szeretettel, varázslattal és dalokkal teli történeteket meséljenek a karácsonyról. Minnie és Mickey visszaemlékeznek arra az évre, amikor feladták azt, ami a legfontosabb volt nekik egymás kedvéért, és azért, hogy a karácsony felejthetetlen ünnep legyen. Goofy és Max feleleveníti kalandos múltját, és az igazi Mikulás látogatását. Visszaemlékezünk arra, amikor még Donald rokonai, a három kiskacsa, Niki, Tiki és Viki azt szerették volna, hogy minden nap karácsony legyen, ám ez katasztrófába fulladt. A mesés dalokkal kísért három történet mindegyike rávilágít a karácsony igazi értékeire a Disney jóvoltából.