Tinikadét
Ebben a szórakoztató komédiában Hilary Duff főszereplésével Kelly Collins, egy művészies, divatorientált gondolkodású tinédzser kénytelen olajzöld egyenruhába bújni divatos ruhák helyett, amikor be kell iratkoznia új mostohaapja katonai akadémiájára.
Hilary Duff alakítja Kelly Collinst, egy művészies, divatorientált gondolkodású tinédzsert, aki kénytelen olajzöld egyenruhába bújni divatos ruhák helyett, amikor be kell iratkoznia új mostohaapja katonai akadémiájára. Kelly látszólag kilátástalan küzdelmet folytat a beilleszkedését, ő az alapképzésen valaha átesett legesetlenebb, legreménytelenebb regruta. De totális a háború, amikor szembe kerül a kadétkapitánnyal, Stone-nal (Christy Carlson Romano), aki elhatározza, hogy lelkileg megtöri. Nézze meg, hogyan tart ki az egykor gondtalan Kelly a végtelen szabályok és szabályozások közepette, és hogyan nyeri meg Stone megbecsülését, miközben sikerül egyedülálló nyomot hagyni az iskola életében.