Állatvilág: meglepő párosok
A természet világa bővelkedik fantasztikus történetekben, de előfordul, hogy az állatok viselkedése látszólag teljesen szembemegy ösztöneikkel. Ez a szívmelengető sorozat olyan valószínűtlen párosok történetét mutatja be, akik szokatlan kapcsolatot ápolnak egymással – és rávilágít az állatok érzelmeire, melyek akár a más fajokhoz fűződő viszonyukat is megalapozzák.