Az egyetlen esélyünk
A „La Última” Candela, egy fiatal nő történetét meséli el, aki egy logisztikai cégnél dolgozik, és próbálja valóra váltani az álmát, hogy énekes legyen. Az élete akkor változik meg, amikor Fede Ariza, egy fontos lemezkiadó cég vezetője meghallja őt énekelni egy bárban. Ugyanazon az éjjelen Candela találkozik Diegóval, egy régi középiskolai osztálytársával, aki profi bokszolóvá akar válni. A történetükben mindketten megtanulnak túljutni csalódásokon, illúzión, szerelmen és barátságon.