A rezervátum kutyái
A rezervátum kutyái Sterlin Harjo és Taika Waititi félórás epizódokból álló vígjátéksorozata, amely négy őslakos tinédzser tetteit követi nyomon a vidéki Oklahomában. Az oklahomai Okmulgee-ban forgatott sorozat áttörést jelentett az őslakosok tévés ábrázolásában a kamera előtt és mögött egyaránt, hiszen minden írója, rendezője és állandó szereplője őslakos. Ez az eddig soha nem látott alkotói csapat olyan történetet mesél el, amely hűen mutatja be őket és az átélt élményeiket, a közönséget pedig egy meglepően ismerős és vicces világba invitálja be.