Titkos invázió
A Marvel Studios új, az MCU jelenében játszódó, „Titkos invázió” című sorozatában Nick Fury értesül róla, hogy alakváltó skrullok egy csapata titkos földi inváziót tervez. Fury összeáll szövetségeseivel, például Everett Ross-szal, Maria Hill-lel és a skrull Talosszal – aki a Földön kezdett új életet –, és versenyt futnak az idővel, hogy megakadályozzák az inváziót, és megmentsék az emberiséget.