Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Shaun ser tre spøkefulle lamaer på fesjået og lurer Bonden til å kjøpe dem. Tilbake på Mossy Bottom Farm fører fantestrekene deres til kaos. Når ting begynner å komme ut av kontroll, går Shaun til aksjon for å få lamaene fjernet og redde gården.