Containment
Naboene i et leilighetskompleks våkner en morgen opp og oppdager at de har blitt stengt inne av fremmede i vernedrakter. Uten mulighet til å skille de smittede fra de friske, begynner de å stille spørsmål ved myndighetene, og de vender seg mot hverandre i en adrenalinfylt kamp for å overleve.