Held For A Moment
Når hun opplever depresjon og post-traumatisk stresslidelse, kan ikke Alice lenger takle omverdenen. Hun er i fornektelse om hva som har skjedd med henne, mens ektemannen hennes, Robert, jobber ekstremt lange arbeidsdager for å kunne håndtere smerten sin.