Amnesia
Fotografen Alex, som på mystisk vis ikke klarer å fange mennesker på kamera, returnerer til familiegodset når moren blir syk. Her gjenforenes han med tvillingbroren, og gamle spenninger dukker opp igjen. En mørk hemmelighet som knuste båndet deres avdekkes, og dette er nøkkelen til Alex' kreative sperre.