Night Wolf
Sarah Tyler vender tilbake til sitt problemfylte barndomshjem på en øde landsbygd for et lenge utsatt besøk. Mens en voldsom storm raser utenfor, barrikaderer hun seg sammen med familie og venner, avskåret fra omverdenen. Men ute i mørket lurer noe ondt – en skremmende kraft med en grufull hemmelighet, så ødeleggende at den kan utslette hele familien i løpet av én natt.