Salmon
August, en ambisiøs ung kokk, får en mulighet som kan snu livet hans på hodet når han blir tilbudt jobb ved en prestisjetung nordisk Michelin-restaurant. Under streng opplæring fra det kulinariske geniet André, blir han satt overfor prøvelse på prøvelse som presser ham til sitt ytterste, mens han kjemper mot frykten for å feile. Selv om han skjuler feilene sine, ligger katastrofen like rundt hjørnet i denne historien om kulinarisk talent og konkurranse.