De laatste koningin van Tahiti
In het rijk van lagunes waar alleen mannen koning worden, staat de jonge Aïmata Pomaré op het punt deze traditie te doorbreken. Terwijl ze de vijandelijkheid van familieleden trotseert en bedreigd wordt door Franse en Engelse hebzucht, probeert de jonge Tahitiaanse prinses, Aïmata, haar tradities en haar volk te redden om ze een betere toekomst te geven.
In het rijk van lagunes waar alleen mannen koning worden, staat de jonge Aïmata Pomaré op het punt deze traditie te doorbreken. Terwijl ze de vijandelijkheid van familieleden trotseert en bedreigd wordt door Franse en Engelse hebzucht, probeert de jonge Tahitiaanse prinses, Aïmata, haar tradities en haar volk te redden om ze een betere toekomst te geven door de laatste koningin van Tahiti te worden.