Bak met Miljuschka
In haar nieuwe show neemt Miljuschka je mee op reis, dit keer door de wereld van het bakken. Ze maakt de heerlijkste gerechten en natuurlijk mag haar beroemde cheesecake niet ontbreken. In elke aflevering laat ze zien hoe je gemakkelijk verschillende creaties kunt maken van één soort deeg. Je hoeft geen meesterpatissier te zijn om te kunnen bakken en Miljuschka laat dit op haar eigen humoristische manier zien.
Vandaag maakt Miljuschka overheerlijke klassieke bokkenpootjes en eiwitschuimlolly's.
Vandaag maakt Miljuschka een knapperige cake, of galette, één met bieten en één met appel.
Miljuschka maakt glutenvrije chocoladecake met ganache en glutenvrije taartjes met chocoladeganache.
Vandaag maakt Miljuschka tricolore shortbreadkoekjes en een millionaire's shortbread.
Vandaag maakt Miljuschka twee heerlijke baksels: chocoladeflancake en disco-cakepops.
Miljuschka maakt een heerlijke honingcake en een buche met karamel en chocolade.