Koken voor een Week
In dit programma geeft Danny Jansen je de oplossing, wanneer je weinig tijd hebt om te koken. De lekkerste recepten worden in het weekend voorbereid. Zo hoef je doordeweeks niet meer veel tijd te besteden om toch een lekkere, verse maaltijd op tafel te zetten.
Weinig tijd om te koken? Danny Jansen geeft je de oplossing met de lekkerste recepten.
Vandaag maakt Danny een zalm-prei-macaronitaart (quiche) met dille-roomsaus en frisse salade.
Danny maakt gestoofde riblappen met ovenaardappeltjes, snijbonen en gekarameliseerde zilveruitjes.
Danny maakt macaroni met bieslooksaus, spinazie, groene groenten en pijnboompitten.
Danny maakt pasteibakjes met goed gevulde ragout (riblappen en fijne groenten) en rucola-preisalade.
Danny maakt gegrilde groene asperges en gesmoorde prei met salade van kruidenkrieltjes en roomkaas.
Vandaag maakt Danny gebakken geitenkaas met honing-mosterdsaus met aardappelpuree en witlofsalade.
Vandaag maakt Danny gekookte broccoli met noten, schnitzel en gekookte krieltjes in de schil.
Vandaag maakt Danny pompoencurry met kikkererwten, crème fraîche en Turks brood.
Vandaag maakt Danny sinaasappelworteltjes met gember, gegrilde kippendijen en rijst.