Threads
In een universum waar iedereen naar verbinding zoekt, vinden een vrouw en een klein kind elkaar als moeder en dochter. Binnen de beschermende bubbel van haar moeder leert het meisje over liefde en vertrouwen, en hoe ze uiteindelijk zelf banden kan smeden.