De Worsten van Babel On Tour
De Worsten van Babel zijn de uitdaging aangegaan om zonder geld, al kokende en klussende, aan te komen op hun einddoel in Spanje: een reservering in een van de beste restaurants ter wereld: Mugaritz van chef Andoni Aduriz. Er zijn twee dingen die vast staan: ze hebben een foodtruck om mee door Europa te reizen en ze hebben een reservering in het restaurant.
De Worsten van Babel zijn de uitdaging aangegaan om zonder geld, al kokende en klussende, aan te komen op hun einddoel in Spanje: een reservering in een van de beste restaurants ter wereld: Mugaritz van chef Andoni Aduriz. Er zijn twee dingen die vast staan: ze hebben een foodtruck om mee door Europa te reizen en ze hebben een reservering in het restaurant. Onderweg ontdekken ze de lokale cultuur en bijbehorende gerechten. Om geld te verdienen voor hun reis gaan ze koken en werken voor de locals op de plekken die ze aandoen: op straat, met privé diners, op markten, op een camping bbq, een verjaardag. Alles moet uit de kast gehaald worden om geld en benzine te verdienen. Om te weten wat de lokale bewoners lekker vinden moet er wel gezocht worden naar mooie ingrediënten en recepten. Lukt het ze om binnen de tijd de reis af te leggen?