Estée In Parijs
Estée dompelt zich onder in ‘la joie de vivre' van Parijs. Een maand lang neemt ze intrek in een appartementje. Ze wil de romantische stad weer voelen en proeven en jij geniet mee. Fietsend door de stad laat Estée je herkenbare hotspots en verborgen plekjes zien. Parijs kent geen geheimen voor haar en die geheimen deelt ze met liefde. Of het nu gaat om het beste adresje voor macarons of het lekkerste recept voor coq au vin.