Miljuschka in Mexico
In haar prachtige, nieuwe programma neemt Miljuschka je in zes afleveringen mee naar Mexico. Daar bezoekt ze onder andere inheemse boeren, gaat ze op bezoek bij restaurant Pujol (die zich nummer 12 van de wereld mag noemen) en gaat ze aan de bak bij Luis Robledo (de beste banketbakker van Latijns-Amerika). Ook bewijst ze opnieuw niet bang te zijn en proeft ze wel heel bijzondere gerechten.