Mounirs Marokko: Een Smakelijk Avontuur
Mounir neemt ons mee naar het land van zijn ouders. De route die Mounir aflegt is dezelfde die hij in zijn jeugd jaarlijks deed op weg naar zijn familie. In die tijd was er echter geen mogelijkheid om te kijken naar de culinaire schatten en culturele rijkdom dat het prachtige Marokko te bieden heeft. De kijker leert het prachtige land, de lieve mensen en vooral de rijke Marokkaanse keuken kennen.
In Mounirs Marokko: een smakelijk avontuur neemt Mounir ons mee naar het land van zijn ouders. De route die Mounir aflegt is dezelfde die hij in zijn jeugd jaarlijks deed op weg naar zijn familie. In die tijd was er echter geen mogelijkheid om te kijken naar de culinaire schatten en culturele rijkdom dat het prachtige Marokko te bieden heeft. Mounir reist met de motor van Tanger naar Sefrou en slaat met deze reis een brug tussen Nederland en Marokko. De kijker leert het prachtige land, de lieve mensen en vooral de rijke Marokkaanse keuken kennen. Onderweg ontdekt hij de cultuur waarmee hij grootgebracht is en de bijbehorende gerechten.