Battle of Fates
Als ons lot is voorbestemd, kan het dan worden voorspeld? Deze baanbrekende wedstrijd zal het uitwijzen. De 49 beste waarzeggers van Korea zetten hun eer op het spel. Alleen degenen die het lot echt kunnen voorspellen, gaan door. Wie gaat dit winnen?