Love Nest
Een legerveteraan krijgt koppijn van het aftandse appartement dat zijn vrouw gekocht heeft als hij probeert om een boek te schrijven. (Kijk uit naar Marilyn Monroe en ex-WAV Roberta Stevens.)
Een naoorlogse komedie over een soldaat (William Lundigan) die denkt dat hij naar huis terugkeert voor een hemelse hereniging met zijn vrouw (June Haver). Hij ontdekt dat ze een aftands appartementsgebouw heeft gekocht samen met een lange lijst kostbare reparaties en gestoorde huurders. Om het nog ingewikkelder te maken, wil de man dat zijn ‘oude legerkameraad’ in een van de appartementen trekt – maar vertelt zijn vrouw niet dat de ‘kameraad’ een bevallige ex-Wac is, gespeeld dan niemand anders dan Marilyn Monroe! Dan trekt er een oplichter, die gezocht wordt door de FBI, in het gebouw en zorgt dat er geen moment vrede is voor iedereen die er woont. Met een reeks hilarische ruzies over de ongewenste huurders is dit zeker een huis waar het klokje anders tikt!