Echtscheiding, lieveling
Een stel gaat scheiden na 20 jaar huwelijk scheiden door zijn gokken, maar ze gaan als vrienden uit elkaar. Als een ex-vriendje een oogje op haar heeft, legt de man zijn geluksdobbelstenen uit.