Let's Make Love
Een miljardair, die satirisch wordt neergezet in een Broadway-musical, wordt, als hij niet herkend wordt door de producent/regisseur, ingehuurd om zichzelf te spelen. Hij neemt de klus aan om bij de hoofdrolspeelster in de buurt te komen, maar kan haar niet overtuigen van zijn echte identiteit.
Jean Marc Clement (Yves Montand), die bekendstaat als een van de rijkste, machtigste en meest gewilde vrijgezellen ter wereld, is niet blij als een off-Broadway-show zijn maniertjes wil parodiëren. Hij wil er alles aan doen om de show tegen te houden – tot hij Amanda (Marilyn Monroe) ontmoet, de echte showstopper van de productie! In een klassiek geval van ‘als je niet van hen kunt winnen, sluit je dan bij hen aan’ doet hij auditie en krijgt de rol om zichzelf te spelen! Niet onder de indruk van zijn gebrek aan talent negeert Amanda zijn romantische avances. In een wanhopige poging om haar aandacht te trekken, huurt hij Bing Crosby, Gene Kelly en Milton Berle (allen als zichzelf) in om op orde te komen en de vrouw van zijn dromen te winnen!