Together Free
Bestevenninnene Kristin og Valerie vandrer i Himalaya i 28 dager, og utforsker samholdet sitt før Valerie flytter til California. Midt i utfordringene reflekterer de over vennskap og samfunnsnormer, og stiller spørsmål ved om tilknytning deres er like sterk som søstrers.