Jentetur
Jentetur er en drøy komedie fra produsentene bak publikumssuksessen "Norske byggeklosser". Forbered deg på å bli flau når en jentetrio legger ut på en tur full av sjalusi, utroskap, kreative familiekonstellasjoner og en begynnende midtlivskrise. Men heldigvis kan det meste både drikkes og ligges bort. Eller kan det egentlig det? En ufrivillig skilsmisse tvinger fram nye og kompliserte livssvalg for Linda (Janne Formoe). Eksmannen har funnet seg en nydelig, yngre modell (Ida Ursin-Holm) som ikke bare har tatt mannen fra henne, men også gradvis overtatt mammarollen for Lindas ti år gamle datter. Samtidig er den nye kvinnen i gang med totalrenovering av det koselige hjemmet Linda en gang la sjela si i. Ikke nok med det - bestevenninnen (Line Verndal) er i ferd med å bli den unge kvinnens nye yndling. Desperate situasjoner krever desperate løsninger, og da tilbudet om en jentetur plutselig slenges på bordet, innser Linda at hun må handle raskt for ikke å miste bestevenninnen også...