The Lost Letter
En ung gutt gjør nabolaget klart til jul, helt til han møter den ene damen som ikke vil ha noe med høytiden å gjøre. Den bestemte gutten gjør alt han kan for å bringe farge til hennes triste verden, og oppdager sannheten bak hennes manglende julestemning.