Joy
Joy ble forlatt som baby og vokste opp i fosterhjem. Alle hennes håp om lykke er knyttet til å gjenoppta kontakten med hennes biologiske mor. Da vennen hennes Denise skal føde, blir Joy besatt av å finne sin egen mor. Under dette intense søket lærer hun mer om seg selv og tar til slutt en radikal beslutning.