Animasjon, Fantasy
Velkommen til Tryllestad Skole for kongelig magi! Sofia gleder seg sånn til å vise deg de fortryllende slottene og presentere deg for gamle og nye magiske venner.
Velkommen til Tryllestad Skole for kongelig magi! Nå kan du bli med Sofia og de kongelige vennene hennes, som tar deg med på en glitrende omvisning på den splitter nye kongelige skolen, der hvert slott skinner med sin helt egen magi. Underveis presenterer hun deg for gamle og nye venner, Pepper, Kløver, Laila, Svein og Camilla – som alle har sine egne fantastiske magiske evner. Med Sofia som guide finnes det ingen bedre måte å oppdage magien i Tryllestad på!