9/11: United We Stand - 25 Years Later
De tragiske terrorangrepene 11. september er godt dokumentert, men historien om hva som hjalp folk med å lege sårene etter tragedien, er sjelden blitt fortalt. Denne nye spesialsendingen utforsker hvordan idrett, musikk, Broadway og humor hjalp amerikanere med å finne tilbake til gleden og begynne å bearbeide sorgen etter angrepene.