Emma
En film om Emmas hevn og et behandlingshjem som så mange andre der individet ikke finnes. "Det er best for deg å bli vant til det", sier de andre jentene. Men det vil ikke Emma. Til tross for hemmende takknemlighet til behandlingshjemmet som hjalp henne med å bli rusfri, vil Emma velge en annen vei, nelig hennes egen vei! Emma handler om mot, integritet, håp, glede og fremfor alt kjærlighet til livet.