La Legge Del Numero Uno
En fikser, en lokal gangster og en estisk innbruddstyv: tre menn i fengsel som ikke har noe annet til felles enn håpet om at en samtale med en dommer vil belønne dem med en spesiell løslatelsestillatelse. De tre mennene er overbevist om at bare den første vil bli løslatt, og i ventecellen starter en hensynsløs kamp uten silkehansker for å få komme først.