Penny på M.A.R.S.
Penny, hemmelig datter av den mest kjente popstjernen, venninnen til Camilla, går på M.A.R.S., den viktigste skolen for musikk og kunst.
Penny er datteren til Bakia, den mest kjente popstjernen om dagen. Med bestevenninnen Camilla bestemmer hun seg for å gå på M.A.R.S., den viktigste skolen for musikk og kunst. Her vil hun finne nye venner, møte mange utfordringer og fortsette med å lete etter faren som hun aldri har møtt.