Penny på M.A.R.S: Penny og Sebastian
I en følelsesmessig reise gjenopplever vi Penny og Sebastians kjærlighetshistorie. Fra deres første møte, gjennom vennskap, musikk, problemer og kjærlighet, til den siste og sjokkerende avsløringen.