Alex & Co.
Alex og vennene hans, Nicole, Christian, Sam og Emma legger ut på et stort eventyr på videregående skole, fullt av musikk og vennskap.
Alex, Nicole, Christian, Sam og Emma er fem uadskillelige venner som må takle livet på videregående skole, fulle av følelser, kjærlighet, frykt og drømmer. Vennskapet deres forener dem, i tillegg til en nyoppdaget lidenskap for musikk, som de skal dyrke til et ekte talent. Alex og vennene hans må absolutt gjennom vanskelige tider, skuffelser og hindringer, men om de holder sammen, finnes det ingen utfordring de ikke kan klare.