Ursa - The Song of the Northern Lights
Den lille isbjørnen Ursa leter etter moren sin i det kalde, mørke Arktis. Mens han reiser mot kanten av jorden, møter han forskjellige dyr og står overfor mange utfordringer. En vakker og melankolsk historie som finner sted under nordlyset.