Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon
Pietje Bell fikk skurken Stark bak murene, og alt virker bra i Rotterdam. Men Stark planlegger hevn fra fengselet, med tsarens legendariske krone som mål. Kan Pietje og «Black Hand Club» utmanøvrere mesterhjernen Stark igjen og avdekke hans farlige plan før det er for sent?
Alt virker perfekt etter at Pietje Bell og hans beryktede «Black Hand Gang» fikk den skurkaktige avismagnaten Stark bak murene. Det som er enda bedre er at Pietjes søster nå er forlovet med Starks rival, Paul Velinga. Men Stark dukker opp fra den tilsynelatende sikkerheten i fengsel. Kan Pietje Bell og gjengen hans klare å stoppe ham i tide?