Pietje Bell
Møt Pietje Bell, en 10 år gammel virvelvind i 1930-tallets Rotterdam, hvis bemerkelsesverdige eventyr havner på forsidene. Men når historier basert på rene løgner sprer seg, setter Pietje og gjengen hans, The Black Hand Club, seg fore å avsløre sannheten og rette opp i misforståelsene, på sin egen eventyrlige måte.