Iron Man og Hulken: Forente helter
Hulks rå kraft og Tony Starks høyteknologiske kunnskap kommer sammen for å konfrontere Zzzax, et tilsynelatende uovervinnelig energifortærende monster som truer med å ødelegge planeten.