Mord på Île de Ré
En mann ikledd fangedrakt blir funnet død ved et citadell. For Vincent Pelletier er denne hendelsen starten på en etterforskning som er like underlig som den er kinkig, siden offeret er en nær venn av Clergeau, aktor i saken.
En mann ikledd fangedrakt blir funnet død ved et citadell. For Vincent Pelletier er denne hendelsen starten på en etterforskning som er like underlig som den er kinkig, siden offeret er en nær venn av Clergeau, aktor i saken. I tillegg virker det som Vincent er urolig over sin halvsøster Margaux' ankomst på øya. Hun er fast bestemt på å bevise deres fars uskyld, siden han ble fengslet for voldtekt og drap.