Revy
Hver dag kommer en liten gruppe nabobarn og leker i "Boksen", et fantasi-klubbhus laget av malte pappesker. Sammen med de to omsorgsgiverne sine, Tony James og Vivian Bayubay McLaughlin, spiler barna spill, lager ting, synger sanger og spiller ut historier i boksen.