Maestros
Etter 30 år bak murene gjentar den aldrende gjengen Maestro gamle mønster. Målet for deres neste brekk er Las Ventas tyrefekterarena. Vil alt gå som planlagt?
Etter 30 år bak murene gjentar den aldrende gjengen Maestros gamle mønster. De planlegger et brekk på tyrefekterarenaen Las Ventas i Madrid på San Isidro-dagen. Men vil alt gå som planlagt?