Percy Jackson: Sea of Monsters
Det spennende eventyret om Poseidons sønn, Percy Jackson, fortsetter med en omfattende reise for å finne det Gyldne skinn og redde verden!
Det magiske og mytiske eventyret om Percy Jackson – halvgud og sønn av Poseidon –fortsetter i denne heroiske og actionfylte spenningsfilmen! Percy Jackson og resten av hans halvgud-venner reiser ut for å bevise at de ikke bare kan “utføre ett oppdrag”, og begir seg ut på en episk reise til det grufulle Monsterhavet for å finne det mytiske Gyldne skinn som kan redde verden!