Snel met Miljuschka: Kerst
I 'Snel met Miljuschka - Christmas' hjelper Miljuschka deg med å lage de deiligste retter på kort tid, spesielt til jul. Tross alt er det akkurat da du vil sette noe spesielt på bordet, men samtidig ikke tilbringe hele kvelden på kjøkkenet. Derfor gir Miljuschka deg inspirasjon og tips til de vakreste og deiligste, men i hemmelighet veldig enkle, rettene.
I 'Snel met Miljuschka - Christmas' hjelper Miljuschka deg med å lage de deiligste retter på kort tid, spesielt til jul. Tross alt er det akkurat da du vil sette noe spesielt på bordet, men samtidig ikke tilbringe hele kvelden på kjøkkenet. Derfor gir Miljuschka deg inspirasjon og tips til de vakreste og deiligste, men i hemmelighet veldig enkle, rettene. Slik at selv i julen vil du ha nok tid til å nyte måltidene med familie og venner.