Livsstil, Reality
På «Snel met Miljuschka», hjelper Miljuschka deg å skape de aller lekreste rettene på minst mulig tid. Du vet tross alt hvordan det går: Livet blir travlere og travlere, ta ungene på skolen, dra på jobb, finne tid for idrett, få unna handlingen, og på toppen av alt, du må lage mat. Miljuschka gir inspirasjon for de lekreste, og aller viktigst, enkle rettene.