Embarazados
"Embarazados" forteller om reisen til Alina og Fran, et par som sliter med infertilitet. Mellom fertilitetsbehandlinger og samfunnsmessig press, navigerer de gjennom følelsesmessige oppturer og nedturer i deres søken etter å bli foreldre. Gjennom humor og dypfølte øyeblikk er filmen en gripende utforskning av moderne forhold og ønsket om å stifte familie.