Månestrålenes spinn
Begynn med en formue av stjålne juveler. Og litt fare. En liten klype romantikk. Krydre med intriger og komikk. Hva får du? En mystisk triller for hele familien. Med den solfylte øya Kreta som bakteppe, forteller historien om en ung engelsk turist (Hayley Mills) og en gresk juveltyv (Eli Wallach). Feil identiteter og flukter - inkludert en skummel kamp mot en vindmølle - leder junior-detektiven til en endelig konfrontasjon om bord på yachten til en eksentriske millionærinne (Pola Negri) med en lidenskap for uvurderlige perler og geparder!