Red Sandra
Når deres seks år gamle datter Sandra blir diagnostisert med en sjelden sykdom og får ett år igjen å leve, knuses foreldrenes verden. Faren nekter å gi opp og starter en hard kamp mot farmasøytisk industri for å få medisinen som kan redde livet hennes.